Hodnocení obchodu
Zboží po týdnu od objednání dosud nedorazilo.
Dobrý den,
omlouvám se ze přepravce - doručení zásilky urgujeme.
Pokud nebude doručena, zkusíme vybrat alternativního dopravce a zásilku opětovně odeslat. Příště nás, prosím, kontaktujte emailem na email info@chlorito.cz, je to operativnější.
Jinak k Vaší zásilce: zásilka byla expedována v pondělí, tedy hned první pracovní den po Vaší nedělní objednávce.
Omlouvám se Vám za komplikace při doručování, i když jsou plně na straně přepravce.
Gabriela Šarše
produktová specialistka
Vše proběhlo rychle a bez problémů. Telefonicky jsem dostal odpovědi a rady na vše co jsem se ptal. Děkuji.
Skvělá komunikace, rychlé dodání
Cena a rychlost doručení
Rychle dodání
Vše v pořádku.
Opravdu rychlá dodávka ,za 24 hodin jsem měl zboží doma
Běžně recenze nepíši ale tenhle obchod mě opravdu dopálil. Druhý den po objednání mi volala paní ze skladu, že jednu položku bohužel nemají a neví kdy bude skladem. To chápu tak jsem objednávku zrušil. Asi za 3 dny jsem viděl, že svítí skladem ale poučen jsem první volal na linku, kde mi paní potvrdila příjem zboží a vše je opět skladem. Vzhledem k tomu, že jsem chtěl obnovit původní objednávku, dala mi telefon na expedici kde byla paní krajně nepříjemná. Zcela očividně jsem ji silně obtěžoval a vlastně mi bylo řečeno, že jsem úplně blbej když mi jednou řekla "nemáme" tak prostě nemají a neví kdy přijde. Když jsem argumentoval, že nechápu proč jim to na stránkách tedy svítí skladem tak jí to nezajímalo. Příště objednám rovnou jinde i kdyby to mělo být o pár korun víc nestojí to za ty nervy.
Dobrý den,
omlouvám se za nedorozumění - to bylo podstatou celé nemilé situace.
V době vrcholící sezóny se bohužel občas stane, že některé zboží je od našich dodavatelů dodáváno na sklady se zpožděním . Vámi objednaná plachta byla chybou dodavatele dodána až s následující objednávkou, o které již byla linka technické podpory informována, ale vzhledem ke zpožděním této informace pro kolegyně, které zpracovávají objednávky, jim nebyla předána včas, a kolegyně tedy chybně vycházela ze starých dat místo toho, aby si informaci ověřila.
Za pochybení se samopzřejmě omlouváme, ale vzhledem k přívalu požadavků ze strany zákazníků jsme nezvládli lépe reagovat. Věřte, že klamání zákazníka není rozhodně naším cílem - náš team se snaží o maximální spolupráci, nicméně ne vždy se vše podaří.
Přeji Vám pěkné léto a přijměte, prosím, ještě jednou naši omluvu
Gabriela Šarše
produktová specialistka
Mají i drobné zboží, které např. Mountfield neodporuje ani v servisu, ač součásti patří k jím nabízeným produktům. To považuji za zásadní.
Objednávka i dodání bez háčků a bleskurychlé.
Obchod super, jen 123kuryr moc nefunguje
rychlé dodání
Poprvé jsem měl objednané zboží.Došlo v pořádku.
Arogantní chování zaměstnanců a skladníku. Zavřou dvere před nosem a řeknou že máme oběd. Dejte do otevírací doby ze mate zavřeno přes oběd ať tam lidi zbytečně se ne nervuji. Chování kdyby jste u nich něco prosili zdarma ne kupovali.
Dobrý den,
vyjadřujete se k objednávce, kterou jste stornoval.
Otevírací doba výdejního místa, uvedená na stránkách eshopu, je platná, výdejní místo i expediční sklad jsou otevřeny i v době oběda - pracovníci se na obědové pauze střídají.
K dnešnímu dni neevidujeme žádnou Vaši zpětnou vazbu či stížnost vyjma Vašeho vyjádření zde.
Přeji Vám pěkný den
Gabriela Šarše
produktová specialistka
rychlé doruření